Ett par favoriter i London

Jag hoppas innerligt att jag och John kommer få tillräckligt med 'fritid' imorgon för att hinna besöka två av mina absoluta favoritställen: Harrods och The Swan. Harrods känner de flesta till (eller?), men The Swan är nog betydligt mer otippat! The Swan är en pub i Bayswater som har stort känslomässigt värde för mig. Alla tre somrarna då jag var på semester i London med familjen var det vår stammispub dit vi gick och åt middag så gott som varje kväll. Det är alltid otroligt trevlig stämning där!

London är helt klart min favoritplats på jorden; om jag tvingades välja en stad att vistas i resten av mitt liv skulle jag inte ens behöva tänka efter, jag skulle välja London utan att tveka. Jag har aldrig känt mig så hemma någonstans som jag gör i den staden... Jag tänker mig att storstadens puls slår i takt med min. London ♥

Harrods

The Swan

Kommentarer
Postat av: ToffeeBoy

När man tittar ut och ser hur regnet öser ner är det lätt att drömma sig bort till The Swan. En pint London Pride skulle sitta fint.

2009-11-20 @ 07:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0