Friday the 13th

På väg hem från skolan tittade jag in på en "chippy" och köpte med mig två enorma porttioner fish and chips. Enorma! Sedan fick jag vänta ett bra tag på bussen innan jag kunde ta mig hem; trafiken är sanslös vid femtiden... Oh well, jag kom hem till slut, och jag och John gjorde tappra försök att äta upp allt. Tro det eller ej men vi lyckades nästan! Jag tror minsann att vi sakta men säkert håller på att förvandlas till ett par scousers ;)

Efter maten däckade jag i sängen - paltkoma är bara förnamnet. Men nu, kvart i två på natten är jag alltså pigg och glad... passande! Jag tog mig i alla fall i kragen och förberedde mig gott och väl inför morgondagens seminar i Fundamentals of Marketing.

Om saker och ting går någorlunda som planerat väntar en rolig helg. Jag är kanske något av en pessimist som inte vågar hoppas på för mycket, men planen är att vi ska gå ut (eller stanna inne, ej bestämt än) med min klasskamrat Ryan och några av hans vänner. Jag föreställer mig att hans kompisgäng är en skön bunt äkta scousers så det ska nog bli en finfin kväll om det blir av!

Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0