Julklappar till mig själv

Min favoritmascara


Den här volymmascaran från Coleurs Nature fick jag av mamma för ungefär ett halvår sedan. Om jag minns rätt hade hon fått den på köpet eller i alla fall väldigt billigt när hon beställde något annat från Yves Rocher. Hon tyckte inte om den, men jag däremot tycker det är den bästa mascaran jag testat. Och tro mig, jag har testat en hel del! Allt från Maybellines Great Lash till Lancômes Hypnôse och Diors Diorshow... Det är rätt sanslöst att en mascara som kostar drygt 100 kr kan fungera bättre än en för ca 250 kr, men så är faktiskt fallet för min del.

Nu är det så att den jag har börjar ta slut, och då var min första tanke att köpa Cliniques High Impact, men efter att ha läst oerhört blandade recensioner om den väljer jag att avstå denna gång och köpa något som jag vet fungerar jättebra. Dessutom är den från Coleurs Nature rätt mycket billigare än den från Clinique, så jag beställde en parfym och en duschtvål också och slapp på så sätt betala fraktavgift (beställningar över £15 levereras gratis). Så om 8-10 dagar kan jag vänta mig lite julklappar :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

fin bild du har på din header=)

2009-11-27 @ 14:15:49
URL: http://camillabrostrom.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0