London, del 2

Vi tillbringade ett antal timmar inne på Harrods. I ett hus som är stort som ett helt kvarter är det lätt att tappa bort sig. Mest tid gjorde vi av med inne på teknikavdelninen; John hittade många intressanta knappar att trycka på, haha! Själv gick jag runt och kollade på bloggdatorer med tjusig design - det finns en hel del sådana att välja bland på Harrods, i alla fall för den som har tjockt med pengar ;)

 

Harrods är så enormt att vi var där i omgångar. Vi gick in, gick ut och tog en fikapaus, gick in igen, gick ut och åkte till Oxford Street, och efter att vi traskat runt där någon timma åkte vi tillbaka till Harrods igen. Först gick vi dit för att jag älskar det, och i slutet av dagen gick vi dit för att det var det enda som var öppet. Hade jag bara haft tillräckligt med pengar hade jag kunnat bosätta mig inne på Harrods - de har verkligen allt man kan tänkas behöva! Och har de inte det kan man säkerligen beställa det genom dem (privatplan, någon?).

 

I Harrods Food Hall

Kaffe-, te- och chokladavdelningen

Lyxväskor och en stor staty^^

Jag tror inredningsavdelningen skulle falla Paulina i smaken ;)

Kaffepaus med caffe latte och chokladkaka från Starbucks ♥

Some like it large...

Jag vill ha, och jag spelar inte ens gitarr!

Jag vilade benen i en skön fåtölj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0