My massimo latte and I


Jag tänkte faktiskt gå hem igen efter mitt 9 o'clock möte med min personal tutor, men jag är för lat så jag stannar kvar och pluggar istället. Är det inte härligt att lättja kan leda till produktivitet?

Mötet gick jättebra; min personal tutor heter Steve och var hur trevlig som helst! En riktig pratkvarn var han också... det var ju min personal development plan vi pratade om, och ändå fick jag knappt en syl i vädret, haha.. men det gör inte mig nåt, underhållande var han :)

Som ni ser på bilden sitter jag på Costa just nu och fikar. Jag ska alldeles strax stänga av datorn och plugga lite...

Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: brain

jag har världens vackraste bästa vän!! ( och smartaste) :]

2009-11-19 @ 20:24:19
URL: http://swenadian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0