Pluggsöndag

Imorgon innan klockan fyra ska jag ha lämnat in min report i International Business. Den ska vara 2500 ord lång och hittills har jag kommit halvvägs... Men det finns ingen anledning till oro - jag skrev ju trots allt min Extended Essay (närmare 4000 ord) på en dag, och fick högsta betyg på den, så det ska nog gå bra det här med! Jag arbetar helt enkelt bäst under press.

Dock önskar jag att jag var ute i god tid med allt och hade alla stora skoluppgifter klara minst en vecka i förväg... får ta och jobba på det!

Egentligen skulle jag vilja testa mina nyinköpta Clinique-produkter, men det tror jag jag väntar med tills imorgon. Även då får jag nog låta bli att testa ansiktsskrubben i den gröna tuben; jag tror det är bäst att min hy får läka lite till innan jag börjar skrubba den. Men lockande är det likväl ;)

Parfymprov - Aromatics Elixir

Foundation - Perfectly Real Makeup, nyans 02

Ansiktsskrubbprov - 7 day scrub cream


Kommentarer
Postat av: Malin

Halloj! Kul att du gillar min blogg. Mitt mål är att vara informativ och samtidigt trendig - ekologiskt betyder inte grått och trist utan superbra! Min hud mår så bra efter att jag helt övergått till ekologiskt - och ju mer jag lär mig desto mer käner jag att jag inte vill ha och göra med konventionella produkter som innehåller både det ena och det andra.



Vad gäller allergi så kan man ju också bli allergisk mot ekologiska produkter. T ex om man är allergisk mot någon frukt så måste man undvika de produkter som innehåller det. Ekologiska produkter innehåller ämnen som ger huden näring och låter den andas, till skillnad från vanliga hudkrämer som innehåller mineraloljor, och är därmed mycket skonsammare mot huden.



Ha det gött!:)

2009-11-22 @ 21:12:33
URL: http://ekofin.blogg.se/
Postat av: Oscar J

Skitfin blogg du har tjejen, och söt är du också! :D

besök min blogg också oscarjphoto.blogg.se (:

2009-11-23 @ 15:15:34
URL: http://oscarjphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0