Studiefylld morgon

Jag tänkte stiga upp vid nio, men det var alldeles för mysigt att ligga kvar under täcket så det var först en halvtimme senare jag orkade tvinga mig upp. Nu är klockan halv tolv, och jag ätit frukost samt skrivit klart ett ca 300 ord långt stycke till vår gruppuppgift i Organisations and Management. Känner mig duktig!


Vi uppmuntras att använda oss av artiklar, så jag valde en från Aftonbladet som källa när jag skrev lite om hur det är att arbeta för Google. Det är roligt att använda svenska artiklar, dels för att jag får, men också för att jag betvivlar att den som rättar orkar sitta med ett lexikon och kolla upp vad som faktiskt står i artikeln, haha! Lite sneaky får man vara ;)

Nu ska jag göra mig i ordning och promenera bort till universitetet. Klockan ett ska jag möta Natalie, och en timme senare kommer nog resten av gruppen och gör oss sällskap. Sedan har vi veckans roligaste föreläsning (Consumer Behaviour), och efter det kanske jag och John ska gå tillsammans på en föreläsning som är öppen för allmänheten. Mer om det sen, ifall det blir av. Dags för kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0