Beating the blues

Det blev ingen lista skriven idag heller... Vet ni varför? Jag är sjuk. Jag är trött och hängig, och i nuläget rätt tjurig för att jag inte orkar vara trött och hängig längre. Livet blir genast så otroligt mycket jobbigare när man mår fysiskt dåligt. Hade jag bara varit lite deppig hade jag tagit bussen ner till stan och traskat runt, tagit en fika, säkert köpt mig något litet fint... t ex ett sött litet duschset för några pence på Primark, en tjejtidning eller kanske ett par fina strumpbyxor. Men nu när jag mår fysiskt dåligt orkar jag inte ens lämna huset. Det blir en ond cirkel det där; man blir deppig men orkar inte av-deppa. Pricken över i:et är att jag inte ens orkar plugga.

Bäst för min kropp att den har återhämtat sig tills på måndag, annars jävlar! Inget ska hindra mig från att njuta av min lyxiga klippning hos Barbara Daley, var så säkra ;)


(Klicka för att förstora!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0