Fredagsmys

Det har vart en lång men bra dag i skolan. Jag har klarat av fyra timmar föreläsning, en tutorial, och så har jag varit och registrerat mig hos skolhälsovården. Jag har träffat lite 'nytt' folk, bland annat en jättetrevlig tjej som heter Lucy. Jag skulle förresten precis lägga till henne som vän på Facebook, men hittade henne inte - det finns tydligen närmare 400 personer med samma för- och efternamn(!) som hon.

Efter skolan gick jag och John och åt middag på Wetherspoon. De har en 'afternoon deal' med fish and chips, bröd, smör, och te eller kaffe för £3.20. Billigt och bra, men framför allt gott!


Nu blir det myskväll med choklad, vin och film :)

Kommentarer
Postat av: ToffeeBoy

Jag vill också ha en afternoon deal!

2009-10-17 @ 11:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0