Party!

Nu är jag tillbaka från en überspontan barrunda med Angie och John. Vid halv nio kom Angie och frågade om vi ville följa med ut en timme senare, och eftersom jag tar alla chanser att träffa nytt folk nu när jag är ny i landet tackade jag ja utan tvekan! Först gick vi till Hannah's Bar som var fullt av radiotherapy-studenter kvällen till ära, och sedan gick vi vidare till gamla Baa Bar. Liverpools nattliv är grymt!!!

Nu ska jag krypa ned under täcket och försöka få fem timmars sömn innan det är dags att stiga upp igen. Imorgon kommer hantverkare hit och byter ut dusch och kakel i badrummet, så det gäller att duscha innan de kommer hit om man vill duscha över huvud taget. Sedan har jag en föreläsning vid tio som jag inte direkt ser fram emot i nuläget, men det ordnar sig säkert det med ;)

Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Jaha, det är så studentlivet går till....låter ju livat!

2009-10-08 @ 21:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0