I surrender

Jag erkänner mig besegrad. Det är inte hållbart att trippa runt i högklackat när man promenerar i timtal varje dag (vilket jag gjort sen jag kom hit), så idag gav jag upp och köpte två par skor med betydligt mer fotvänlig klackhöjd. Helt platta skor trivs jag helt enkelt inte i, hur fina de än är, men tids nog kanske jag kan ge ett par en chans. Tills dess kommer jag att använda dessa:



Det första paret blir bra till jeans och pennkjolar, och det andra planerar jag att ha till klänningar och kortare kjolar. Jävligt sköna är de i alla fall, speciellt jämfört med de jag har på mig idag (svinhöga kilklackar från Monki).

Nu ska jag och John alldeles strax titta in på Tesco och köpa ingredienser till kvällens tacomiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0