Ingen hylla idag(?)

Vilken sanslöst trist dag det har varit! Jag har bara suttit här i soffan och glott (på datorn, på teven, på ch131.com), druckit te och väntat. Och väntat och väntat och väntat. Fy fan för att leva i ovisshet! Att hylllan inte kommit än är väl inget större problem, men att inte kunna lämna huset för att man vill vara här och öppna ifall de kommer är inget kul alls. Oh well, tur att John har möjlighet att stanna hemma imorgon med och vänta på dem.

Imorgon har jag min allra första föreläsning. Kursen heter Fundamentals of Marketing, vilket ju verkar sunt att börja med när man läser just Marketing. Föreläsningen äger rum i University Lecture Block, Theatre B, och det är bäst att jag kollar upp var den byggnaden ligger innan jag försöker ta mig dit. Campus är nämligen massivt, så tar man bussen till fel ände kan det gå illa. Tydligen avskyr föreläsarna när man bara sitter tillbakalutad och lyssnar; de vill att man ska vara aktiv och antecka, så det är precis vad jag tänkt göra med hjälp av dessa:


Jag kommer vara "the keen one at the front", haha! Typiskt...

Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Tja, det låter ju bättre att säga en tid när man tänker leverera varorna, än att man säger att man kanske kommer imorgon, eller i övermorgon, eller nån gång när man har lust och ork att ge sig iväg med grejerna....

2009-09-29 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0