M&S

Vi har lämnat huset även idag, och gått en bit längre upp på stan än vi brukar. Jag hittade en jättemysig butik som eter Shared Earth, som säljer alla möjliga fair trade-produkter. De hade jättefina block och brevpapper, ljuslyktor och rökelse och en massa annat. Hade jag bara haft pengar hade jag köpt halva butiken! Innan jag åker hem till Sverige igen bör jag köpa med mig några fina prydnadskatter därifrån som skulle göra sig bra i Götafors ;)

Kayleigh har informerat oss om att hon och hennes pojkvän definitivt ska ut ikväll och att vi gärna får följa med. Först ska de väl till någon eller några barer/klubbar, och sedan ska de vidare till någon radiostations fest. Kayleigh jobbar där så hon får gratis biljetter, men vi andra får betala £15, så dit går nog inte jag och John. £15 är lite väl saftigt när man inte vet vad det är man betalar för. Men känner vi för det senare kanske vi hänger med ut till någon ställe innan de går dit. Det vore ju trots allt kul att testa på nattlivet här...

På bildena nedan sitter vi på en bänk utanför Rococo och äter mellanmål som vi köpte med oss från Marks & Spencer (strawberry&vanilla smoothie och varsin macka med British ham salad):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0